Začněte Váš vlastní business z domu ještě dnes !!!


Marketingový nástroj

Funkčnost

Kolektivní nakupování svůj rozmach zažilo v roce 2005 v USA. Je známo pod označením Tuangou (vyslovováno "twangoo"), které označuje nákupní strategii založenou na skupinové slevě, pocházející z Čínské lidové republiky. Rozšířilo se dále do celého světa i do Evropy. U nás je od roku 2010 zastoupeno některými servery.

Server s obchodníkem domluví slevu minimálně 40% na službu nebo produkt za podmínek, že si jej minimálně objedná určitý počet lidí. Server vystaví nabídku na svých stránkách, které mají vysokou návštěvnost. Pokud návštěvníka sleva zaujme, objedná si daný produkt nebo službu - v této chvíli ještě neplatí. Když je dostatečný počet lidí, stává se sleva aktivní a až v této chvíli návštěvníci platí (blokace karet, PayPal a platba z účtu na účet). Pokud je již sleva aktivovaná, peníze se online platbami realizují ihned. Po zaplacení dostávají návštěvníci tzv. voucher, který obsahuje unikátní kód.

Většinou nabídky slev trvá pouze 1 den. Po ukončení nabídky slevy se odešle seznam unikátních kódů obchodníkům a pokud přijde zákazník s platným voucherem, dostane požadovanou službu nebo produkt na základě tohoto unikátního kódu

Jedná se o nový marketingový nástroj, který bez rizika pomáhá obchodníkům upoutat pozornost. Velmi jednoduše se dá vypočítat návratnost nehledě na tom, že spousta klientů přijde bez voucheru, protože je zaujme samotný obchodník nebo jiná nabídka.

 


Promotip